مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 17:452023-10-19ورزشي

ضعف هیئت های ورزشی باعث کاهش ورزشکار شده است 


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: یکی از دلایل کاهش ورزشکار سازمان یافته در شهرستان اردستان ضعف هیئت های ورزشی در کنار کمبود اعتبارات ورزشی است.

- ایسنا/اصفهان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: یکی از دلایل کاهش ورزشکار سازمان یافته در شهرستان اردستان ضعف هیئت های ورزشی در کنار کمبود اعتبارات ورزشی است.

عباس روحانی، امروز(پنجشنبه، 27 مهرماه) در نشست خبری هفته تربیت بدنی اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده برنامه های هفته تربیت بدنی حول محور ورزش همگانی و با شعار ورزش، تندرسی و ایران قوی انجام می شود.

وی با اشاره به برنامه های هفته تربیت بدنی در اردستان، افزود: با پیگیری های انجام شده اکنون دو پروژه ورزشی شهرستان شامل زورخانه الغدیر اردستان و سالن چند منظوره روستای زفرقند توسط خیران در حال تکمیل و ساخت است و پیش بینی می شود امسال به بهره برداری برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان در خصوص تکمیل زورخانه الغدیر اردستان، گفت: اکنون عملیات عمرانی این پروژه با حمایت خیر در حال انجام است و پیش بینی می کنیم تا سه ماه آینده به بهره برداری برسد.

روحانی با بیان اینکه اکنون با صرف هزینه بیش از 20 میلیارد ریال، 95 درصد از عملیات بازسازی پروژه استخر شنای اردستان تکمیل شده است، تصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف هیئت های ورزشی باعث کاهش ورزشکار شده است 

ضعف هیئت های ورزشی باعث کاهش ورزشکار شده است